.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز صدور سند تك‌برگي در مازندران

مديركل ثبت اسناد و املاك مازندران گفت: صدور سند تك برگي براي اسناد در مازندران آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز  ولي عبدي كميشاني ظهر امروز در همايش يكصدمين سال تاسيس سازمان ثبت و املاك مازندران در سالن سلمان هراتي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران اظهار داشت: تاكنون 8 هزار سند مالكيت تك‌برگي صادر شده است.
وي واكاوي ماموريت‌هاي گسترده سازمان ثبت اسناد و املاك را خواستار شد و افزود: نفش سازمان ثبت اسناد در رفاه عمومي، عدالت اجتماعي، امنيت ملي، تجارت و بازرگاني است كه كمتر به مردم معرفي شده است.
مديركل ثبت اسناد و املاك مازندران از طرح جامع بانك اطلاعات املاك در استان خبر داد و گفت: اين بانك جامع به منظور كاهش جعل اسناد طراحي شده است.
وي با اشاره به اينكه فعاليت‌هاي ثبت در حال گذر از سنتي به شيوه ثبت نوين است، تصريح كرد: تسريع در كار همراه با دقت بيشتر، كاهش هزينه‌هاي اداري، ذخيره‌سازي اطلاعات ديجيتال و ماندگاري طولاني از مزاياي به‌كارگيري از سيستم‌هاي جديد براي ثبت است.
عبدي كميشاني با بيان اينكه 13 نوع خدمات در واحد اي تي اداره كل ثبت اسناد و املاك مازندران انجام مي‌شود، تصريح كرد: راه‌اندازي طرح جامع املاك و صدور سند تك برگي، راه‌اندازي پرتابل جامع ثبت اسناد و املاك مازندران، تجهيز تمام واحدهاي ثبتي به كامپيوتر و نرم افزارهاي تخصصي ثبت از اقدامات انجام شده در اين بخش است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري نيز در اين همايش گفت: سند مربوط به همه مي‌شود و بايد فعاليت‌هاي ثبت و اسناد به مردم معرفي شود.
حجت‌الاسلام علي معلمي با اشاره به اينكه سازمان ثبت بايد به فعاليت‌هاي خود سرعت ببخشد، افزود: بسياري از كارهايي كه در ادارات انجام مي‌شود نياز به مراجعات مردمي نيست و در ثبت بايد اين رويه پيگيري شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازني 23 فروردين 1390
اميدواريم روزي برسه كه نقشه هاي الكرونيكي جايگزين سند امروزي بشه و مردم براي شناسايي املاك و كاربري ها مشكل نداشته باشن!
البته با حركت شتاب زده تر نه لاكپشتي.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.